- Beheer e-mail en agenda
- Organiseren van workshops en (online) trainingen of webinars
- Evenementen organiseren (evt. In samenwerking met een evenementenbureau)
- Managen van inschrijvingen evenementen en trainingen
- Organiseren van overleggen
- Facturatie (invoer, incasso, BTW)
- Inkoop kantoorbenodigdheden
- Reis- en routeplanner (nationaal en internationaal)
- Actie- en besluitenlijst monitoren (communicatie projectteam)
- Bewaken planning (projecten, actielijsten etc.)
- Campagnebeheer op Social Media**
- Redigeren van teksten**
- Opmaken van documenten en sjablonen (Word, PowerPoint)
- Ontwerpen en creëren van presentaties en huisstijltemplates
- Begeleiding nieuwe huisstijl (communicatie met ontwerper en drukkerij)
- Online trainingen in een online leeromgeving plaatsen
**Doe ik alles zelf? Ja… grotendeels wel. Maar ieder zijn expertise. Mocht het nodig zijn dan huren wij in overleg een expert in.
Zie ook:
Websitebeheer & Social Media
E-mail en internetmarketing
Office- en projectmanagement (op locatie)