•  Beheer e-mail en agenda
  • Organiseren van workshops en (online) trainingen of webinars
  • Evenementen organiseren (evt. In samenwerking met een evenementenbureau)
  • Managen van inschrijvingen evenementen en trainingen
  • Organiseren van overleggen
  • Facturatie (invoer, incasso, BTW)
  • Inkoop kantoorbenodigdheden
  • Reis- en routeplanner (nationaal en internationaal)
  • Actie- en besluitenlijst monitoren (communicatie projectteam)
  • Bewaken planning (projecten, actielijsten etc.)
  • Campagnebeheer op Social Media**
  • Redigeren van teksten**
  • Opmaken van documenten en sjablonen (Word, PowerPoint)
  • Ontwerpen en creëren van presentaties en huisstijltemplates
  • Begeleiding nieuwe huisstijl (communicatie met ontwerper en drukkerij)
  • Online trainingen in een online leeromgeving plaatsen

**Doe ik alles zelf? Ja… grotendeels wel. Maar ieder zijn expertise. Mocht het nodig zijn dan huren wij in overleg een expert in.

Zie ook:
Websitebeheer & Social Media
E-mail en internetmarketing
Office- en projectmanagement (op locatie)