Wat kost het om Viadan in te huren?

Viadan werkt op een tarief per uurbasis. Het tarief is geheel afhankelijk van de aard en duur van de werkzaamheden. Ik werk met abonnementsvormen waarbij het principe geldt: hoe meer uren Viadan per maand ingezet wordt hoe lager het uurtarief wordt. Niet meer dan logisch.

Een abonnement? Wat is dat?

Uit ervaring weet ik dat ondernemers graag willen weten wat een virtueel assistent ze maandelijks gaat kosten. Tijdens de eerste kennismaking maken we een inschatting van de maandelijkse inzet. U ontvangt dan iedere maand dezelfde factuur. Wijken de uren veel af (in uw voordeel of andersom), dan kan tussentijds de abonnementsvorm aangepast worden. Door het inzichtelijk maken van de kosten kunt u de Virtueel Assistent in uw maandelijkse kosten mee begroten.

Ik wil geen abonnement, kan dat ook?

Ja, dat is mogelijk. Alleen spreken we wel een minimale afname van 1 uur per week af.

Werkt Viadan ook voor een vast totaaltarief?

Heeft u liever een vast tarief voor de gehele opdracht (met einddatum)? Dat is geen probleem, wij maken een offerte op basis van uw wensen.

Is Viadan in het bezit van een VAR verklaring?

Ja, Viadan heeft een VAR-WUO verklaring. De werkgever is hierdoor niet verplicht om loonbelasting te betalen voor de werkzaamheden die Viadan uitvoert.

Wanneer is Viadan te bereiken?

Dat is  een van de voordelen van een virtueel assistent.  Ik werk niet van 9.00-17.00 uur maar plan de werkzaamheden afhankelijk van de vraag en gereserveerde uren in.  Per e-mail en WhatsApp ben ik alle dagen van de week te bereiken. Zit ik bij een opdrachtgever dan kan het zijn dat je de voicemail krijgt. Je wordt binnen enkele uren teruggebeld. Je zult zelf ervaren hoe makkelijk dit werkt. Uiteraard alles tot in de redelijkheid.. ik ben ook maar een mens die ook van haar vrije tijd en sporten geniet ;-).

Sluit ik een contract af met Viadan?

Ja, u sluit een overeenkomst af. Daarin staat welke werkzaamheden door Viadan gedaan worden, het tarief, reiskosten, algemene voorwaarden en de afgesproken periode.

Wat gebeurt er als ik of Viadan niet tevreden is over de manier van samenwerken of over het  resultaat?

In het contract met Viadan worden deze voorwaarden opgenomen. Maar door het maken van duidelijke afspraken hoop ik deze situatie te voorkomen. Viadan staat voor open en eerlijke communicatie. Dus bevalt het onderweg niet dan hoor ik dat liever gelijk, dan kunnen we nog bijsturen! Andersom doe ik dat ook.

Hoe controleer ik of de uren goed worden bijgehouden?

Allereerst is alles op basis van vertrouwen. Daarom is de eerste persoonlijke kennismaking van belang. Alle gewerkte uren worden per opdrachtgever apart bijgehouden in een overzicht en indien gewenst apart op de factuur gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact op via het formulier op de contactpagina of chat direct (zie rechtsonder).

Werkt(e) o.a. voor